Andreas Marzo blir ny Head of Digital

September 07, 2021

a_delivery fortsätter att utvecklas och tar nya kliv framåt! Ny i rollen som Head of Digital är Andreas Marzo. Här lär vi känna honom lite bättre genom tre korta frågor.

Berätta mer om din nya roll?

– I min nya roll som Head of Digital kommer jag jobba med att implementera vårt arbetssätt hos våra uppdragsgivare och fortsätta arbeta aktivt för att ge publicister möjlighet att öka sina digitala intäkter. Vi vill förenkla annonstekniken som många medieägare finner invecklad och svår, det ska vara enkelt att lyckas med sin annonsering. Jag ska även se till att vi har Sveriges bästa team som levererar adtech i världsklass och ser fram emot att samarbeta med resten av bolagen inom koncernen.

Hur är det att arbeta i Another Media Group koncernen?

– Jag började jobba på det som idag är AMG 2017 och har trivts sedan dag ett. Hela företaget är som en stor mysig familj så det känns aldrig riktigt som om man går till jobbet utan snarare kommer hem. AMG har vuxit mycket och det är spännande att följa med på denna resan och försöka vässa vårt erbjudande till att verkligen vara heltäckande för marknadsförare och publicister.

Vad ser du mest fram emot just nu?

– Jag ser fram emot att tillsammans med vår nya VD få vara med att forma a_delivery och vårt erbjudande ut mot marknaden. Vi vill bara bäst i Sverige på adtech och verkligen ge våra kunder den familjära och nära servicen som bara vi kan.