Vi är experter på digital affärsutveckling kopplat till adtech och martech. Vårt team blir din högra hand i hela processen – från förstudier till mätning och analys av hur din verksamhet/tjänst presterar. Arbetet sker löpande med genomlysningar, organisationsutveckling, systemutveckling och prisstrategier med fokus på att hjälpa dig att nå dina affärsmål. Med mångårig erfarenhet av affärsutveckling och digitala strategier, har vårt team kompetensen att utveckla och öka takten i ditt bolags förändringsresa.
För att du ska lyckas leverera skräddarsydda kundupplevelser krävs det att du har en 360-graders vy över dina användare. Genom att interagera adtech och martech-data från samtliga verktyg kommer du få stenkoll på beteende, resultat och utvecklingsområden.
Du får hjälp att identifiera ditt nuläge och möjligt värde - och bästa vägen för att ta dig dit! Detta kan innefatta e-postdata och lojalitetsprogram, men även data relaterad till klick, kampanjer, segmentering eller webbanalys. Detta för att få en bättre överblick över vilken information du har tillgång till idag och varifrån du hämtar den.
Vi säkerställer att dina digitala verktyg mår bra. Health Check är en process som innefattar genomlysning av sajter, annonsmiljöer och digitala produkter med fokus på att hitta dolda fel, förbättringsmöjligheter och att nyttja verktygens fulla potential.
Våra konsulter hjälper dig att genomlysa din verksamhet, produkt eller tjänst för att skanna av behov och skapa underlag för en övergripande roadmap och förslag till handlingsplan. Vi ser över både de tekniska samt strategiska aspekterna av din data.
För att integrationen mellan adtech och martech ska lyckas behöver du kunskap om hur verktygen samspelar. Våra specialister hjälper dig från det att vi tar fram en ny strategi för dataintegrationen, till att systemen integreras och utvärderas.
Hur många besökare får min sajt? Är min CTA tillräckligt tydlig? Konverterar annonserna? En webbanalys ger dig svar på flera viktiga frågor om din webbplats som kan hjälpa dig att nå bättre resultat och högre intäkter. Vi brukar säga att en webbanalys är en viktig investering eftersom insikterna från den blir grunden till en framgångsrik webb- och marknadsstrategi.
Marketing Technology (martech), är en term för de programvaror och verktyg som en marknadsavdelning använder för att hantera kundrelationer. Exempel på detta är CRM-system och marketing automationsverktyg, vilka kan hantera stora mängder data.
Våra martech-konsulter hjälper dig att förbättra ditt företags resultat inom teknologi och marknadsföring. Genom real-time data, analyser och tydliga mål kan vi klargöra vilka insatser som är relevanta och vilka möjligheter som finns för att du ska uppnå dina mål och öka dina intäkter.
Våra martech-konsulter kan hjälpa dig med:
Advertising Technology (adtech), är en term för de programvaror och verktyg som används för digital marknadsföring. Programmatiska köp, AI-teknik för optimering, format och målgruppsinriktning är exempel på funktioner som kan appliceras i verktyget.
Våra adtech-konsulter hjälper dig att planera, hantera och optimera dina kampanjer för att uppnå önskat resultat. Vi guidar dig även att hitta rätt teknik för din verksamhet. Vi blir din högra hand i processen och ser till att allt fungerar som det ska – från strategi och implementering, till budgetfördelning och uppföljning. Vi arbetar aktivt med att maximera avkastningen i investeringen och att kontinuerligt optimera annonserna utefter uppsatta mål.
Våra konsulter blir en förlängning av ditt team och finns vid din sida när det kommer till allt som rör tekniska lösningar, optimering av system och affärsutveckling. Vi älskar att göra teknik enkelt och att arbeta fram en lösning anpassad efter din verksamhet och målsättning.